yeni myko ko düzeni bu şekilde ilerliyor ama :/ örn oyun tek bi item ile ilerlemiyor yanı elixsır takan mageyle viper takan arasında fark ve gözle görülür şekilde fark olması da o itemi yapmaya teşvik ediyor
Tabi ki itemler arasinda fark olacak. Benim bahsettiğim şeyle çok alakasız bir yorum.
Glave ile 500 vuran warrior Raptor ile 800 vursun sıkıntı yok. Saçma sapan bir denge yapip Glave ile 700 vurup Raptorla 1500 vurmamalisin Mykoda. Oyuncuların canı zaten 3-4k arasında olacak. Hangi yılda görülmüş SC'li charların wariordan 3 yediği veya Spike ile 3-4k hasar yediği.
Misal asas vs aticaksin; ilk spike vuran adam vs yi kazanacak? E bunun neresi vs ? Nerede kaldi oyunculuk beceri, strateji vs. Beyin kullandırmayan bir sisteme dönmüş şimdiki Tier sistemli mevzular. Makro açıcaksın bu serverlarda Z + Spike'a ayarlicaksin bitecek..

)
Başka bir örnek : Mage vs atiyorsun, Partindeki 3 Mage senle aynı anda Nova düşüremicek ve Karşındaki partideki Healer Priest 10k ile partisini kurtarabilecek, burada vs olur keyif olur. Peki bu sistemde ne oluyor? Mage vs'si atiyorsun 3 kisi ayni anda nova düşürünce zaten karsindaki parti ölüyor partindeki diğer 3 magenin nova atmasına bile gerek yok çünkü nova 1400 vuruyor gibi gibi şeyler..
Yani tamamen beceri yoksunu Z skill yapan insanların oynayacagı sisteme dönmüş oluyor.